Prin petent, în sensul Normei numărul 18/2017 privind procedura de soluţionare a petiţiilor referitoare la activitatea societăților de asigurare și reasigurare și brokerilor de asigurare, se înțelege orice persoană fizică sau juridică care are calitatea de asigurat, contractant, beneficiar, persoană prejudiciată sau reprezentanți ai acestora, așa cum sunt definite de legislația în vigoare.

Prin petiție se înţelege cererea, reclamaţia, sesizarea formulată în scris ori prin poştă electronică, prin intermediul căreia un petent (astfel cum este definit la art.2 alin. (1) din Norma numărul 18/2017 privind procedura de soluționare a petițiilor referitoare la activitatea societăților de asigurare și reasigurare și brokerilor de asigurare) își exprimă nemulțumirea cu privire la activitatea societăților și brokerilor.
Petiţiile adresate către S.C. INTEGRA BROKER DE ASIGURARE S.R.L. vor fi formulate în scris şi depuse la registratura sediului central cât și la sediile teritoriale, transmise prin intermediul serviciilor poștale, ori prin sistemul on-line existent pe site-ul oficial al brokerului, ori prin poșta electronică la adresa office@integrabroker.ro.

Reclamaţiile primite de la terţe persoane prin telefon, utilizând numărul de telefon 0332430560, trebuie transmise imediat (în funcție de specificul petiţiei), în aceeași zi, către persoanele identificate ca responsabile de caz, spre soluționare, cu urmărirea stadiului petiţiei. Asemenea reclamații nu vor fi consierate petiţii în sensul prezentei proceduri și nu vor fi înregistrate în Registrul unic de petiții (nefiind una din modalitățile de primire a petițiilor prevăzute în Norma numărul 18/2017 privind procedura de soluționare a petițiilor referitoare la activitatea societăților de asigurare și reasigurare și brokerilor de asigurare).

În urma depunerii unei PETIȚII (Reclamație sau sesizare), petentul poate informa INTEGRA BROKER DE ASIGURARE faptul că se simte prejudiciat de către un angajat sau un colaborator al acesteuia.

Unde, când şi cum puteţi depune o petiţie (reclamație sau sesizare) la INTEGRA BROKER DE ASIGURARE

Telefon: (+4) 0332 430 560

Fax: (+4) 0332 430 559

Program de lucru cu publicul
Luni – Vineri: 09:00 – 17:30

Cererile depuse după ora 17:30 vor fi gestionate în ziua lucrătoare următoare.

    Petent

    (așa cum apare în cartea de identitate)
    (așa cum apare în cartea de identitate)
    (cod numeric personal)
    (dacă este cazul)
    (unde puteţi fi contactat)
    (domiciliul curent)
    (domiciliul curent)
    (domiciliul curent)

    Poliță

    (conform documentului de asigurare)

    Dosar de daună

    (obligatoriu pentru reclamații)

    Petiţie

    (descrieți situația în care va aflați)


    Petiția dumneavostră va fi înregistrată în următoarea zi lucrătoare.

    Cere oferta
    [contact-form-7 404 "Negăsită"]
    [contact-form-7 404 "Negăsită"]
    [contact-form-7 404 "Negăsită"]
    [contact-form-7 404 "Negăsită"]